Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

این شرکت  در ششمین نمایشگاه اکسپو  حضوری فعال و چشمگیر داشت و توانست توانمندی های تولیدی و صادراتی خود را  در معرض دیدِ تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی کشورهای مختلف قرار دهد...

مس باهنر  حلقه‌ ای برجسته در زنجیره ارزش 

🔸 این شرکت  در ششمین نمایشگاه اکسپو  حضوری فعال و چشمگیر داشت و توانست توانمندیهای تولیدی و صادراتی خود را  در معرض دیدِ تجار ، بازرگانان و فعالان اقتصادی کشورهای محتلف قرار دهد .

 🔸بنا بر ابن گزارش در مدت برپایی اکسپو ۲۰۲۴ علاوه بر مسئولان کشورمان،  نمایندگان و تجار کشورهای سنگال، ترکیه، امارات، هند، پاکستان، قطر، عراق و سوریه در غرفه مس باهنر حضور یافتند و مذاکرات لازم جهت همکاری تجاری با ایشان صورت پذیرفت.

🔸وحیدی وزیر کشور در جریان  بازدید از غرفه مس باهنر ضمن کسب اطلاع از وضعیت تولید محصولات متنوع این شرکت، بر ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه صنایع پایین دستی مس و تکمیل زنجیره ارزش با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر تاکید کرد و مس باهنر را در این زمینه پیشرو دانست.

🔸علی آبادی  وزیر صمت نیز ضمن بازدید از غرفه مس باهنر ، این شرکت را بعنوان بزرگترین تولید کننده  محصولات برپایه مس بی نظیر خواند و با بیان این جمله که یک ایران است و یک مس باهنر؛ تاکید کرد: موانع تولیدی و صادراتی مس باهنر باید برطرف شود.

🔸سحرخیز، بازرس ویژه و دهقان معاون حقوقی رییس جمهور نیز ضمن حضور در غرفه مس باهنر از نزدیک با تولیدات این شرکت آشنا و درخصوص رفع موانع صادراتی این شرکت دستور پیگیری صادرنمودند.

🔸فداکار استاندار کرمان، حسن زاده معاون اقتصادی وی و زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز از جمله مسئولان بازدید کننده از غرفه مس باهنر بودند که تلاش مدیران و کارگران  این شرکت را ستودند و با تاکید بر نقش ‌آفرینی آنان در تکمیل زنجیره ارزش، مجاهدان عرصه‌ی صنعت و اقتصاد را ادامه دهندگان راه شهدایی همچون  حاج قاسم سلیمانی و مایه افتخار و مباهات مردم و مسولان استان دانستند

🔸عسکریان معاون رفاه و اقتصادی وزارت کار،  چناری عضو موظف هیات مدیره شستا ،حسینی عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی ،  عنایت و هادی نیا از اعضا هیات مدیره صدرتامین، پرورش معاون امور شرکتها و تعدادی دیگر از مدیران هلدینگ صدرتامین نیز از  دیگر بازدیدکنندگان غرفه مس باهنر در اکسپو۲۰۲۴ بودند.

🔸شایان ذکر است مس باهنر در این نمایشگاه علاوه بر غرفه تخصصی در سالن ۶ نمایشگاه بین المللی تهران، بعنوان یکی از شرکتهای مهم و پیشرو درتکمیل زنجیره‌ی ارزش، در سالن اختصاصی وزارت کشور، ازسوی استانداری کرمان نیز حضور داشت .

 🔸در این رویداد نمایشگاهی که بمدت ۵ روز در محل نمایشگاههای بین‌المللی تهران برپا بود؛  تجار و بازرگانان و نمایندگان شرکت های خارجی و همچنین جمعی از سفرای کشورهای حوزه خلیج فارس، غرب آسیا ، آفریقا و اروپای شرقی با حضور در غرفه صنایع مس باهنر، از جزییات تولید ، توانمندیها و دستاوردهای این شرکت مطلع شدند.

 🔸مس باهنر بعنوان بزرگترین تولیدکننده محصولات نیمه تمام مسی در خاورمیانه از شرکت های تابعه شستا و هلدینگ صدرتامین، علاوه بر اینکه نقش مهمی در خودکفایی اقتصادی برعهده دارد، گام‌ های بلندی نیز در مسیر توسعه صادرات و کسب سهم از بازارهای بین‌ المللی برداشته است.  

  43

منبع خبر: به گزارش روابط عمومی مس باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24